Der er mere kraft i lyset
Mørket vinder aldrig over lyset – for når man tænder lyset, så er mørket væk. Selve lysets tilstedeværelse gør, at mørket forsvinder.
Solen er en enormt kraftkilde. Jeg fandt lidt, som nogen har skønnet:
- Solen udsender på 1 sekund mere energi, end hele menneskeheden bruger på et helt år.
- Der skulle bruges milliarder af atomkraftværker for at matche solen
Jesus siger: “Jeg er verdens lys” (Joh 9,5). Og i Åbenbaringens Bog ser Johannes Jesus i et syn, hvor der står om ham: “Hans udseende var, som når solen stråler i al sin styrke” (Åb 1,16). Wau for en styrke! Wau, ja, det er på grund af ham, at vi ikke er i mørke i denne verden…
Men ikke nok med det. Hans lys har en forvandlende kraft ind i vores liv!
“Tro på lyset, mens I har lyset, så I kan blive lysets børn” (Joh 12,36).
Når du tror på ham – så sker der noget med dig – hvor du fyldes med kraft og bliver forvandlende ved din tilstedeværelse i verden! Wau!


