At modtage

Kender du kilden til overflod?

Det var virkelig det, han sagde:

“Jeg er kommet, for at de skal have liv og have i overflod” (Joh 10,10).

Liv.

Overflod.

Wou, Jesus! Her er jeg – klar til at tage imod – lige nu!
Ja, også hvis der er noget i mig, som lige skal justeres ift. hvilken slags overflod…
Ja, for det er bare sådan den fornemmelse, jeg får… måske er vores perspektiver ikke helt ens…
Men helt ærlig, jeg vil gerne den overflod, du har!
Du, som bare er god, og som elsker mig så højt!
Jeg vil leve i den – hver dag!
Nu!

Du er min kilde!

PS! Jeg har oplevet hans perspektiv! Jeg har mærket kilden! Og jeg kan bevidne: Det er bare godt! Meget bedre end noget, jeg kan konstruere eller opfinde. Min stærkeste anbefaling til dig!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *